11 januari 2013

Even iets heel anders





Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik nog moet vertellen wat OhMarie is. Het eerste nummer van dit online magazine is door zoveel mensen gelezen dat de meeste bloglezers er vast al eens over gehoord hebben. Wat je wel gemist kunt hebben is het Reizende Kringloop Gezelschap. Bij de launch party van Oh Marie magazine kregen we allemaal een feestelijke Pinata met daarin een item van de kringloop. Om dit een rijk en waardevol leven te geven mag dit item gaan reizen om vastgelegd te worden op allerlei leuke inventieve manieren. Ik had het Chineese plakaatje met de vogel. Deze is een tijdje bewoner geweest van de slaapkamer van mijn zoon en zelf mee geweest naar Singapore naar een lekker restaurant. En nu de hamvraag.... naar wie mag ik dit items opsturen voor een nieuwe leuke foto sessie. Deze foto's mag je dan weer mailen naar OhMarie om vermeld te worden op het blog. En daarna zoek je zelf (via je eigen blog?) een enthousiaste nieuwe kandidaat. Om een idee te geven van hoe het eruit kan zien heb ik als laatste foto de diverse beelden van het kantklos setje bijgevoegd. Deze heeft al 5 verschillende eigenaren gekend en is vast weer onderweg naar een creatieve volgende.
At the launch party of Oh Marie Magazine we received a pinata with a little gift combined with a task (or should I call it a request) called The fellowship of travelling thriftshop items . The items came from a thrift store and would embark on a great journey to be photographed whilst traveling through homes of bloggers and other creatives. I got the Chinese little painting which found a temporary home in my little boys bedroom and later came on a trip to Singapore. Now I'm looking for a new (Dutch) temporary home with someone that will photograph it and report back to Oh Marie.

12 opmerkingen:

  1. Ja, Oh Marie is een geweldig magazine! Enne, ik zou het vogel-plaatje graag willen fotograferen en doorgeven... :-) Lijkt me leuk! Een heel fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je was de eerste (en ik heb em inmiddels weer gevonden, was een beetje kwijt in de verhuis chaos) dus mail me even je adres en dan stuur ik em snel naar je op.

      Verwijderen
    2. Hoi, sorry voor de late reatie... Ik zie je berichtje nu pas! Leuk dat je het plaatje naar mij wilt doorsturen :-) Ik ga je vandaag mijn adres doormailen en dan zie ik het vogeltje graag verschijnen. Fijne dag!

      Verwijderen
  2. hej!
    het mag wel naar mij! lijkt me een leuke uitdaging!
    alles klopt: oh marie, check. kringloop, check. fotografie, check.
    grtz, liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, lijkt me leuk om daar een mooie foto mee te maken. En wat leuk dat ie ook mee naar Singapore geweest is

    xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk, ik zou het te gek vind daar wat mee te kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa ik ben groot fan van OhMarie! Ik zou heel graag mee willen doen aan het reizend kringloopgezelschap :) Leuk om al eens na te denken waar en hoe het Chinees plakaatje op de foto zal gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lief bericht, Caroline! Dankjewel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Past helemaal in mijn straatje! Hij is welkom hoor!
    Groetjes,
    Mariel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil hem ook wel ;-)
    Het is iets te laat zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mocht dit vogeltje nog niet zijn gevlogen... dan ben ik beschikbaar!
    En ik zal er ook voor zorgen dat het mooie vogeltje weer verder vliegt...

    BeantwoordenVerwijderen