6 november 2012

No room to be narrow minded here





Hoe zou het zijn om te wonen in het smalste huis van de wereld? The Keret House in Polen is op z'n smalste deel 92 cm en en 152 op het breedste deel. Gebouwd tussen twee gebouwen in. Daar waar wij denken een fietsgangetje denkt een architect 'zou een woning kunnen worden'. Bizar!
Imagine what it would be like to live in the worlds smallest (or narrowest) house. The Keret House in Poland has a minimum of 92 cm and a maximum of 152 cm width. Build between two buildings on a spot where most of us would think it's a pathway through and an architect thought 'that could be someones home'. Bizar! It may be a narrow house but you cannot be narrow minded to live here.

7 opmerkingen:

  1. t'is een heel leuk ontwerp maar ik zou het toch wel benauwd hebben denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Of gek van alle mooie dingen die ik niet kan kopen voor interieur omdat er simpelweg geen plek voor is.

      Verwijderen
  2. Wel lekker snel klaar met schoonmaken hihi
    Maar ja dansend door de kamer kan dan weer niet!
    (en dat doe ik vaker dan schoonmaken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wow! volgens mij heb je dan de hele tijd het idee dat de muren op je afkomen. maar ziet er wel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrr.. 't zou niks voor mij zijn hoor. Vorige week zag ik dit ook op tv, dat was ook deze man. Hij ziet zijn huis als gedenkteken voor de familie van zijn ouders, die overleden tijdens de Tweede Wereldoorlog. (wat een serieuze reactie);) Maar je moet het ook maar durven.. 't lijkt me zo benauwd.

    Groetjes!
    Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey! Wat grappig dit huis! Zelfs een smal huis kan gezellig en stylish zijn, ik vind het wel erg klein!:)
    Ik ben al een poosje lid van je site en heb je groot op mijn blog staan, omdat ik zoveel inspiratie uit je foto's en ideetjes haal!
    xx Aggy
    aggyslifestyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen