28 maart 2011

Voeg het voorjaar toe aan je keuken

Ooit gekozen voor strak industrieel met veel beton kleuren en wil je nu ook het voorjaar in huis halen. Dat kan eenvoudig met wat kleurrijke accessoires. Zoals deze ster lampen, vrolijk gekleurde vaasjes en bijvoorbeeld de theedoeken van Rie Elise Larsen.
Once chosen industrial for your interior with concreat colours? Looking forward to adding some spring to your home. Easy by following this example with bright coloured accessories. Like the star lamps, colourful vases (beautiful even without flowers) and why not the tea towels by Rie Elise Larsen? 


3 opmerkingen:

  1. precies waar ik al de hele week over aan het denken ben.. een kleurtje in mijn huiskamer met al het grijs wit en beton... Ik had tijden rood maar denk dat ik eens iets heel anders moet doen.. al zijn het maar vier gekleurde kaartjes oid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker fris, ik houd erg van deze combinatie! Ik zag dat je ook naar het Meet the Blogger event komt; leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi. Do you know from wich apartament this photo is taken? I think it is so beautifull and I would like to see the whole picture?

    BeantwoordenVerwijderen