21 december 2010

kerst template van Ferm LIVING

Hoe geweldig zijn deze cornets om in de kerstboom te hangen! Een fijne kerst verrassing van Ferm LIVING die deze week in de digitale brievenbus binnen viel. Als iemand me kan vertellen hoe ik een PDF kan bijsluiten als bijlage dan heb ik deze template digitaal voor je. En mijn onderbuik gevoel zegt dat we komend jaar meer van deze print gaan zien...
How cute are these little colourful cornets by Ferm LIVING. I received them by email from Mette, the owner of Ferm LIVING. If someone can let me know how I can add a PDF file to my blog I have this template digital for my readers.  

TRY THIS LINK FOR THE PDF FILE!

2 opmerkingen:

  1. Hoi, hier kun je een beschrijving vinden hoe je een PDF bestand in een blogspot/blogger pagina kunt plaatsen. In het kort komt het er op neer dat je eerst het bestand op Scribd moet zetten en dan kun je ernaar linken vanuit je blogpagina, succes!

    http://www.bloggertipsandtricks.com/2007/09/embed-pdf-file-into-post.html

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee!! Dank voor de tip! Ga er gelijk een paar uitprinten.

    XO

    Lise M.
    Urban Style Vibes*
    www.urbanstylevibes.com

    BeantwoordenVerwijderen