15 november 2010

Annika Huett illustraties

Afgelopen vrijdag zijn de Detaljer Hemma boeken binnen gekomen. Nóg veel leuker dan ik verwacht had! Ik ben ook helemaal blij dat de uitgever er voor mij een gesigneerd exemplaar bij had gedaan met een illustratie van Annika Huett. Die gaat een lijstje in! Hierboven nog een leuke illustratie van haar gevonden op haar website. Zeker een bezoekje waard.
Last Friday the Detaljer Hemma books have arrived. They are even so much nicer than I had anticipated. I am stoked that the publisher had sent me a signed copy for myself with an illustration from one of the authors. That will be framed for sure! This is another beautiful illustration from Annika Huett seen on her website

1 opmerking:

  1. Hi Caroline,

    Wat goed van je dat je het boek Detaljer Hemma gaat verkopen. Ik zou dol graag een boek bij we willen kopen. Is het mogelijk om het boek bij je op te halen (en kontant betalen). Ik woon namelijk op nog geen 15 minuten afstand van Hillegersberg.
    Ik hoor het wel.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen