26 maart 2010

Woonkamer eiland

















De bank midden in de woonkamer... Waarom eigenlijk niet. We zijn snel geneigd deze tegen de muur te plaatsen en daarmee in het midden een balzaal van ruimte open te laten. Hiermee geef je de bank een centrale plaats in de kamer waar je met je gezin kunt samen komen, knus TV kijken of lekker een boekje lezen. Ook de grote hanglamp geeft een zeer gezellige sfeer. 


A couch in the middle of the room like a free standing family island. We like it! It gives you a central space to snuggle up with your family to watch TV of read a book. Also the large pendant light gives a cosy homey feeling. 

2 opmerkingen:

  1. Ik zet regelmatig mijn bank midden in de woonkamer, hou van afwisseling en met mijn eettafel kan ik weinig kanten op. Ik wens je een fijn weekend,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zou zo graag weten waar de foto vandaan komt?

    BeantwoordenVerwijderen