4 februari 2010

Fris voorjaar

Bij het zien van deze foto van Rie Elise Larsen krijg ik helemaal zin in het voorjaar! Frisse kleurtjes en gezellige spulletjes. Het zonnetje wat voorzichtig doorbreekt en naar binnen schijnt. Note: los van kleuren en leuke items is het leuke aan deze kast is dat hij zwevend is, wat een ruimtelijk gevoel geeft.
When looking at this Rie Elise Larsen image I get all excited about spring! Fresh colours and cosy items. A ray of sunlight entering the house. Note: aside from the nice colour scheme and beautiful items the best thing about this cabinet is that it is floating in the air, this gives a much more spacious feel.

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Zou willen dat ik ruimte heb voor deze kast...
    Bedankt voor het idee!

    Groetjes,
    Jolijn (Design)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh ik wil voorjaar! Ik heb sinds deze week heel vaak voorjaarskriebels, ik kan echt niet wachten haha :)

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen