7 augustus 2009

Deens zomerhuis

Dit zomerhuis staat in de BoligMagasinet maar een paar jaar geleden heb ik dit al eens gezien in een van de Nederlandse woonbladen. Daar is mijn voorliefde voor Denemarken in de kiem onstaan. Het vrije gevoel wat ik bij dit huisje kreeg door lekkere stapels met kussens en een buitendouche deden me verlangen naar zoiets. Inmiddels zijn we aardig onderweg met ons stekje in Ouddorp. Zo'n 45 minuten rijden van ons appartement in de stad. Nu zijn we lekker aan het klussen en straks gaan we van klus naar knus. Een heerlijk project! Ooit begonnen met deze fotoserie.

This summerhouse is shown in BoligMagasinet. Several years ago I saw this in one of the Dutch magazines. This is where my love for Danish living has started. The sence of freedom coming form the piles of cushions and the outdoor shower has made me long for something like this. And it is starting to come together with our little hide-away in Ouddorp. Only a 45 minute drive from our appartment in the city. At the moment were are fixing it up and soon we will be decorating. A great project! Which all started with this photo series.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten