15 mei 2009

Verborgen parel

Soms kan er achter een wat grauw ogende pui een heuse verborgen parel zitten. Zo ook bij dit huis in Kopenhagen gevonden op de site van House of Pictures. Het is een stuk lichter van binnen dan je zou verwachten als je naar het huis kijkt. Binnen is gekozen voor een wat basic interieur met veel tijdloze meubelstukken. Extra mooi zijn de glazen kozijnen binnen in plaats van gesloten muren. Hierdoor kan het licht nog verder in de woning komen.

Sometimes the outsite of a home can look dull and grey but behind the doors a lays a hidden gem! This is the case for this home in Copenhagen found on the site of House of Pictures. It is much brighter can you'ld expect from the outsite. The interior is kept basic with lots of timeless items. Plus instead of walls they've put windows inside to allow the light to flood freely through the rooms.

EXTRA BERICHT!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria. Van harte gefeliciteerd voor Katja van Olijverie.nl. Ik zou alle lezers van vandaag willen vragen even een kijkje te nemen op haar heerlijke website vol geurende en verzorgende producten uit o.a. Frankrijk. Bij wijze van cadeautje!

http://www.olijverie.nl/

2 opmerkingen:

  1. Dit is echt wel een parel van een woning, zowel binnen als buiten! Ik vind die gevel en de buitenkant echt prachtig en hoewel het er een beetje ´vervallen´ uitziet, lijkt me dat die ´vervallen´ look een gaaf staaltje en het resultaat van renovatie-werk is. Mooi interieur! Bedankt voor deze inspiratie die me helemaal aanspreekt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aangezien ik en bovenstaande schrijfster heel veel dezelfde dingen mooi vinden... kan ik niets anders doen dan mij helemaal aansluiten bij wat zij schrijft.Een echte verassing achter zo;n (vind ik) prachtige gevel.

    BeantwoordenVerwijderen